♥

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

28 MARS 2012

Av Johanna Lindgren - 28 mars 2012 20:26

Hej igen och godkväll på er :-D
Har känt mig såhimla lycklig idag fast jag egentligen inte haft någon speciell anledning till de, tur är väll att man har sina dagar då man är på ett riktigt topp humör istället för att känna sej ledsen varjedag.
Har iallafall haft en sjukt soft dag nere på stan å möljen med 3 av mina stjärnor och nu sitter jag å lyssnar på musik å kikar lite bloggar å ska strax lyfta på arslet å dra iväg till Farmor å se Big brother å därefter kika några avsnitt av Solsidan å Eva & Adam som får bli mitt avslut på denna dag!
När jag kom hem fick jag även ännu en ny tröja av Mamma när jag kom hem, en grå långärmad som var välbehövd och de är ju alltid ett plus.
Aja, hur som helst så får jag min älskade Iphone 4 imorgon så slipper mobilnörden själv gå runt med en asdålig sony ericsson som jag till å med har spräckt skärmen på. Tack Mammi för phonen 
Nu ska jag kila iväg och imorgon har jag bestämt att de inte blir nå BG eller stan utan tar en hemmadag, sover ut, plockar ihop och senare mot kvällskvisten tar en cykeltur till Ica med Miriam å sen bara följer med till henne å tar det lugnt. 

Ha en fortsatt bra kväll allihopa! :-)



     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Lindgren - 17 maj 2013 01:30

Jag kan inte hjälpa att jag är en känslig person med massor av känslor som jag inte klarar av att dölja. Men jag bryr mig iallafall om vad andra känner okså och försöker även göra det bra för andra och gå halva vägen var om det skulle vara något vilk...

Av Johanna Lindgren - 3 oktober 2012 13:28

Tackar för mig och min tid på den här bloggen.Haft en heldel följare och är supertacksam för det,nu förtiden kommer jag befinna mig på enannan blogg och fortsätta som vanligt som här fast försöka publicera fler inlägg med fler bilder.Följ mig där ist...

Av Johanna Lindgren - 1 oktober 2012 23:25


Varit en irriterande kväll, slingade håret ljust vid luggen och det förutom under/nederhåret och självklart ser det helt sjukt ut med hårförlängningen på och den går jag absolut inte utan. Inte nog med det, jag klippte håret där bak helt jävla själv ...

Av Johanna Lindgren - 1 oktober 2012 13:36

-

Presentation


Hej & välkommen till min blogg.
Här skriver jag om det som händer i mitt liv, vad jag har för åsikter om saker å ting och delar med mig av en massa bilder.
Bloggar såmycket som jag hinner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards