♥

Alla inlägg under juni 2012

Av Johanna Lindgren - 30 juni 2012 17:16

God eftermiddag på er!
Haft en bra start på dagen, ätit gokäk med Mami på altan.
Tagit det lugnt och bara varit hemma och det bästa av allt, SOVIT UT!
Var vaken till klockan var halv sex imorse, gjorde Brorsan sällskap på morgonen eftersom han åkte till Kalix med Pappa jättetidigt imorse. 
Nu om bara några minuter ska jag bege mig mot Miriam och sen dra ner på Stan å möta min fina vän Ante.
Därefter drar vi vidare å träffar annat bra folk och spenderar lördagskvällen med dom vid Möljen/Stan.

Hoppas på en kanonkväll, hoppas eran kväll blir hyffsad och att ni mår prima!
Puss å kram :*

Av Johanna Lindgren - 29 juni 2012 21:29

Hallå!
i tanke på min beslutsångest angånde kvällen så valde jag att göra båda sakerna.

Har precis kommit från Stan, faktiskt sjukt mys när det regna.
Blev Stationshäng med musik, bra personer och lite dricka från olika håll och jag åkte hem för enstund sen redan eftersom jag kände att jag behövde tid för mig själv.

Nu ska jag förbereda mig för en sjukt mysig kväll hemma och inne, först lägger jag mig i ett fett hett skumbad med massor av ljus och sen myser jag ner mig i Sängen med en fet Cola och Ungsbakade Chips och kikar på filmen Shoo bre
Senare blire troligtvis att Maggis kommer hit å en tur med Moppen mot nattkvisten eller vad man ska kalla det ;-)
Tidigt imorgonbitti kl 5 åker Storebror å Pappsen upp till Kalix i en vecka så ska vinka av dom okså eftersom jag endå inte ens har somnat vid den tiden.
Sen så åker även Mamma bort på Söndag så jag får lägenheten helt för mig själv enda tills Torsdag nästa vecka. FET SOFT!

Iallafall så ser jag fram emot morgondagen, skulle bli finväder mot kvällen vilket är kanon eftersom det är HUDIK BEACH FESTIVAL på möljen där det kommer samlas massor av folk. Men innan, ska jag sova ut riktigt ordentligt!
Höres :*

Av Johanna Lindgren - 29 juni 2012 04:29

 


Körde på en fuling och tog Moppen med Maggis ner till Statoil med denna snygga look,
tror knappast dom har fått sådant fint besök nångång!

Aja, nu har Maggis precis kilat hemåt och trotts att jag är fett jävla pigg så ska jag försöka lägga mig å sova med hjälp av Musik.
Godnatt :*

Av Johanna Lindgren - 28 juni 2012 23:20

Hallåhallå, krånglat som fan med 2 inlägg idag. Lagt upp och tagit bort och mina planer för dagen blev inte alls som planerat.
Somnade iallafall imorse vid 5-6 tiden nångång vilket är standard. Ställde klockan på ett för skulle hinna duscha och så innan jag drog till BUP, det värsta mötet jag varit på någongång. Bröt ihop och Mami började gråta av oro osv. Kaos!
Men nu jävlar ska jag få ordning på mitt jävla liv så jag får känna glädje nångång, riktigt less på det hära nu så nu är det jag som måste börja sätta ner foten riktigt och försöka se framåt även hur jävla svårt det är men med hjälpen som väntar mig håller jag tummarna för att det kommer iallafall kännas liite lättare tillslut.
Aja, mötet tog nästan 2 timmar och efter jag kom hem så drog jag direkt till Miriam, vi stack på Hemköp och köpte dricka och sen hem till henne och tog det lugnt bara och sen mötte jag upp Tobbe och gick en promenad med han och pratade om allt och ingenting.
Ännu senare drog jag å Storebror till Kusinerna och va där ettag och fikade och pratade, farmor var okså där!
Kom hem från Hemköp med Brorsan för bara 20 minuter sen, tog ett litet kvällsåk och pratade lite och köpte en fet 2 liters cola som jag dricker nu. (A)
Senare ska jag träffa Maggis, blir nog ensväng med Moppen som vanligt å sen chill hos mig innan jag lägger mig. 
Ser fortfarande ut som regnet håller i sej framåt helgen, fan vad sur jag blir. När man har planerat en massa åså blire skitväder så jävla typiskt.. 


 



Av Johanna Lindgren - 27 juni 2012 22:22

Blev Maln mys med onyttigheter osv med några bra personer nu enstund på kvällskvisten!
Fortsätter kvällen med Chill hos Miriam innan jag drar hem och tare ännu mer Chill.
BUP imorgon kl 3 så blir att ställa klockan, gaash!
Aja, merän så har jag inte att komma med justnu merän att jag va på Stan med Robin,Louise,Ninni å Miriam tidigare idag och att vädret var underbart men om blåsten kunde ta å lugna ner sej lite vore ju inte fel.
Hörs!

   
 
 

Av Johanna Lindgren - 27 juni 2012 18:58

Förlåt för jättedålig uppdatering men är nästan aldrig hemma å inne och sitter väldigt sällan vid datorn men alla gånger jag får chansen att blogga så gör jag det. Iallafall så tog jag min tid å slängde in ett mobilinlägg, är just nu hos Miriam som nyss har ätit och nu håller vi på att packa lite för vi har nämnligen bestämt med lite bra folk för lite mys ute på stranden med lite godsaker å så ikväll.Skriver Såfort jag kommer hem å lägger in lite bilder. Ciao :*

Av Johanna Lindgren - 26 juni 2012 17:53

Sitter justnu och inväntar Mäki, efter att vi umgåtts med han blire Donken med Ninni!
Skriver mer sen, ha en fortsatt bra kväll i gråvädret! :-)


Presentation


Hej & välkommen till min blogg.
Här skriver jag om det som händer i mitt liv, vad jag har för åsikter om saker å ting och delar med mig av en massa bilder.
Bloggar såmycket som jag hinner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards