♥

Alla inlägg under september 2012

Av Johanna Lindgren - 29 september 2012 23:29

Agnes - All i want is you
Låt värd att lyssna på, love 

-

Av Johanna Lindgren - 29 september 2012 21:05

Sitter ute med Miriam, Hanna å Lars efter lite bus.
Tidigare idag umgicks jag med Anna, pratade om en heldel, längesen vi sågs satt de va trevligt tycker ja efter all saknad efter min fina vän som jag uppskattar till 100%.
Alldeles snart drar vi till Miriam å myser till någon film och svullar chips och 6 liter cola som vi köpte tidigare idag. Sen har jag lägenheten för mig själv inatt igen. Soft! Puss :*

Av Johanna Lindgren - 29 september 2012 08:26

Spenderade gårkvällen på Fest hos Evve Tano med skönt folk!
höll mig nykter, drack bara nån klunk cider och vin, hade ingen lust alls att dricka så blev en lugn kväll för min och Antonias del.
Vi tog bussen in till stan igen vid 11 tiden och sen följde Billy med mig hem å sov här, skönt att ha lägenheten för sej själv som jag som tur var hade från igår till idag då. 
Vi somnade cirkus halv tre inatt, var ute på vift å träffa Filip enstund osv.

Nu har Billy dragit för bara några minuter sen och jag ska fortsätta sova om jag lyckas somna om, senare blire Stan med Miriam ensväng, ska kika efter nån tröja.
Sen drar vi vidare på Dollar å köper något gott till kvällen!

Ciao :*

Av Johanna Lindgren - 28 september 2012 19:08

Drar vidare mot Njutånger på fest med folk och hoppas på en fortsatt bra kväll!
Puss :*

Av Johanna Lindgren - 28 september 2012 16:16

Precis hemkommen från stan, varit å träffat lite folk och käkat gott.
Nu blir det bara byta om, vänta på att Billy ska komma hem hit sen sticker vi vidare ner mot stan igen sen och möter upp lite folk sen blire smådricka på stan å spela lite kort och umgås med skönt folk för resten av kvällen. Ser ut att bli en riktigt soft Fredag! :-)


Av Johanna Lindgren - 27 september 2012 21:38

Godkväll!
Var på stan ikväll med Agnes,Emmelie,Antonia,Malin,Amanda och Antonia och herre min je vad kaos det har varit men det tänker jag inte gå in på.
Pappa kom och hämtade mig vid kvart i åtta och skjutsade mig vidare till Ica där jag bestämt träff med min efterlängtade Orre,
vi pratade om en massa och bara tog det lugnt.
Har nästan precis kommit hem och har tvättat bort sminket och ska krypa till sängs och kolla på någon film innan jag slocknar. Känslan att veta att man är ledig imorgon och kan sova ut är så jävla härlig. 

Som planerna ser ut inför imorgon så ska jag umgås med Billy och annat folk på kvällen, de ser jag verkligen fram emot. Känns som en evighet sen jag träffade min finaste vän! 
Aja, hörs mer imorgon. Natti :*


Bjuder på en bild sen vintern 2010 på mig å Nea, LOVE 

Presentation


Hej & välkommen till min blogg.
Här skriver jag om det som händer i mitt liv, vad jag har för åsikter om saker å ting och delar med mig av en massa bilder.
Bloggar såmycket som jag hinner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards