♥

Alla inlägg under mars 2012

Av Johanna Lindgren - 31 mars 2012 19:17


 

Av Johanna Lindgren - 31 mars 2012 12:16

COLDPLAY - PARADISE
JENNIFER LOPEZ - PAPI


Hejsan!
Har precis kommit in, har varit på en Cykeltur till Ica i Solskenet å köpt mig en cola. Riktigt isig blåst faktiskt, fick till och med stanna för de gick sjukt trögt eftersom blåsten gjorde allt ännu kämpigare. Men bortsätt från de vare sjukt skönt å de äre ju alltid tycker jag förståss.
Klev upp klockan 11 iallafall å somnade inte förens 6 imorse, fett jävla less på dessa sömnproblem å tabletterna som knappt funkar, ååh!
Iallafall så väntar jag in Antonia justnu, hon tar bussen från Forsa hit klockan ett å då ska vi mixa å trixa för vi har nämnligen tänkt överraska BG folket lite idag ;-) få se om dom nu lägger märke till våran lilla plan (A)
Ikväll slaggar Cattiz hos mig å vi har lägenheten för oss själva, as soft och imorgon vid 12 tiden kommer sjussen så beger vi oss till Sundsvall för shopping å sen senare imorgonkväll sticker jag till Miriam å ser Big brother med henne satt så kommer min dag se ut imorgon.
Skriver mer senare, läre kila å käka frulle å plocka ihop lite innan Antonia kommer! 

Av Johanna Lindgren - 30 mars 2012 23:08

Hej & Godkväll på er!
Hoppas ni haft en bra start på helgen, själv har min start varit lite halvtaskig. Varit trött, less men endå haft humöret med mig men bestämde mig för att åka hem tidigare. 
Då jag kom hem drog jag direkt till Farmor å busa lite med Kussarna innan jag satte mig å såg på Big brother, riktigt bra program idag faktiskt, hahah!
Kom precis hem därifrån nu å sitter å lyssnar på Amy Macdonald & pimplar i mig utav min feta iskalla cola som står här brevid mig.
Iallafall så har jag bestämt mig för att beställa klipptid å klippa av mig håret till axlarna så de växer ut å blir tjockare sen då de blir längd på de och lägga i en massa ljusa slingor i de och sen beställa en hårförlänging satt så har jag tänkt att mitt hår ska få se ut framöver å de passar perfekt eftersom jag kommer skippa plattången ettag okså. Anledningen att jag tog detta beslut är för att mitt hår endå är såhimla tunt så finner ingen mening med att ha kvar den här längden jag har nu eftersom de inte känns som de växer nå längre.
Aja, nu ska jag bädda ner mig i soffan i väntan på att Antonia ska ringa å sen kikar jag på någon film tills jag somnar. Klev upp halv elva på förmiddagen idag vilket var första gången på sjukt längesen.
Imorgon sover Cattiz här å på Söndagsmorgonen drar vi till Sundsvall för shopping nu när endå Studiebidraget har kommit, wihoo!


Såhär tänker jag klippa mig + endel uppklippning:
"Halvtaskig bild sen förr så igga facet."
   


Håret som de ser ut just nu:
   

Av Johanna Lindgren - 30 mars 2012 13:40

Irritationen som uppstår när man väntat på ny mobil hur länge som helst å sen när man väl får den så krånglar de så man inte kan använda den å måste vänta ÄNNU längre.. gaah fett less men bortsätt från de så är humöret på topp idag okså, har känts riktigt bra att jag haft humöret vid min sida nu ettag här och plus att de är helg å de får allt att kännas lite lättare. Iallafall så har jag å Mammi precis kommit hem från Mormor å ensväng från stan å nu ska jag käka lite snabbt å sminka mig sen drar jag ner mot Stan igen å blir där hela kvällen och sen slaggar förhoppningsvis Antonia här inatt. Soft! Skriver mer sen :-) ciao :*
Även att jag har 2 speciella personer som jag känner att jag måste hinna träffa något nu i helgen och de är Ante som jag saknar sjukt mycket plus Tobbe. 


 
Slarvbild från min cpmobil sen sist! 

Av Johanna Lindgren - 30 mars 2012 00:40



Kvällsbloggar lite, eller ja kanske lite halvnattligt eller? ;-)
Hur som helst har jag precis kommit upp från ett litet mysbad med iskall äppeljuice med is å 2 cookies med ljus å musik från luren. Var riktigt mysigt att få koppla av lite. 
Det sista jag har tänkt göra nu innan jag går å försöker sova är torka håret, mysa ner mig i min One piece i vardagsrumssoffan med en kopp Varm Oboy å kika på några avsnitt av Solsidan. Kommer endå inte kunna somna förens halv 5-5 tiden vilket känns förjävla jobbigt å tänka sej när jag kikar på vad klockan är justnu.
Imorgon halv tre sticker jag in till stan å drar in på Telia med Mammi å sen fortsätter jag dagen/kvällen på Stan/BG.
Hörs :* 

Av Johanna Lindgren - 29 mars 2012 23:06

Min Iphone 4 kom idag men såklart så blev de krångel med Simkortet när vi skulle stoppa i de så blir att dra in på Telia imorgon å försöka kirra de annars får vi väl lösa de på annat sätt, vägrar ha min trasiga Sony ericsson som även suger hästballe.
Aja, justnu sitter jag å funderar å är så fruktansvärt besviken på en viss person så jag inte vet vad och med dom orden tackar jag för mig ikväll.

   

Av Johanna Lindgren - 29 mars 2012 19:03

 Hejsan svejsan!
Kan inte säga någotannat justnu än att jag är på väldigt dåligt humör. Vill bara slå sönder något så pass känns min ilska inom mig justnu. Iallafall så har jag precis kommit hem från Kusinerna och sitter å dunkar musik å försöker lugna ner mig lite. Känner ingen blogglust alls justnu när jag är på de här humöret men kan ju säga att de ska bli sjukt skönt med Fredag igen och imorgon har jag å Robin planerat å ses å snacka innan jag drar vidare till BG å spenderar min Fredag där och på Lördag har jag lägenheten för mig själv fett jävla soft å sen på Söndag morgon drar vi till Sundsvall å shoppar loss för Bidraget! Wihoo, bloggar kanske mer senare om jag får lust annars slänger jag in nått inlägg imorgon.
Hoppas ni är på bättre humör än mig justnu iallafall. Tack å hej sålänge!


AMY MACDONALD - POISON PRINCE 

Av Johanna Lindgren - 28 mars 2012 20:26

Hej igen och godkväll på er :-D
Har känt mig såhimla lycklig idag fast jag egentligen inte haft någon speciell anledning till de, tur är väll att man har sina dagar då man är på ett riktigt topp humör istället för att känna sej ledsen varjedag.
Har iallafall haft en sjukt soft dag nere på stan å möljen med 3 av mina stjärnor och nu sitter jag å lyssnar på musik å kikar lite bloggar å ska strax lyfta på arslet å dra iväg till Farmor å se Big brother å därefter kika några avsnitt av Solsidan å Eva & Adam som får bli mitt avslut på denna dag!
När jag kom hem fick jag även ännu en ny tröja av Mamma när jag kom hem, en grå långärmad som var välbehövd och de är ju alltid ett plus.
Aja, hur som helst så får jag min älskade Iphone 4 imorgon så slipper mobilnörden själv gå runt med en asdålig sony ericsson som jag till å med har spräckt skärmen på. Tack Mammi för phonen 
Nu ska jag kila iväg och imorgon har jag bestämt att de inte blir nå BG eller stan utan tar en hemmadag, sover ut, plockar ihop och senare mot kvällskvisten tar en cykeltur till Ica med Miriam å sen bara följer med till henne å tar det lugnt. 

Ha en fortsatt bra kväll allihopa! :-)



     

Presentation


Hej & välkommen till min blogg.
Här skriver jag om det som händer i mitt liv, vad jag har för åsikter om saker å ting och delar med mig av en massa bilder.
Bloggar såmycket som jag hinner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards