♥

Alla inlägg under april 2012

Av Johanna Lindgren - 30 april 2012 23:57

Spenderade sista april med sjukt bra folk ikväll.
Först var det jag,Lollo,Lina,Robin & Melissa. Vi satte oss först i solen vid Lillfjärden å satt å smuttdrack lite å hade det hur bra som helst, sen när Antonia kom drog vi vidare å mötte upp Cattiz å stack till Borga å tillslut var vi massa folk å hade det skoj. Ju senare det blev desto mindre blev vi efter 2 timmar ungefär å sen drog jag å några till mot stan och till sist bestämde jag å Antonia oss för att åka lite Bil med Felix å Anton innan jag ringde Mamma efter sjuss hem för att det dock blev sjukt kallt framåt kvällen.
Nu sitter jag å klunkar i mig Cola å lyssnar på musik å innan jag säger Godnatt ska jag kika på Solsidan som vanligt (a)
hoppas ni okså ha det en bra kväll å tar nya tag nu när det blir ny månad igen!
Hörs imorgon, puss :*

 

Av Johanna Lindgren - 30 april 2012 14:33

Blir ett snabbt inlägg eftersom jag har väldigt bråttomt å är sjukt stressad.
Iallafall så har vi precis kommit hem till Sur Hudik från en toppen helg i Stockholm vilket inte gillas alls från min sida, hinner iallafall dela med mig av 4 bilder från gårdagen i detta inlägg. Fler bilder kommer jag dela med mig av när jag bloggar nästagång.
Nu ska jag hoppa in i duschen, käka å sen fara iväg till Melissa å sen blire att umgås med grymt folk ikväll!
Hoppas eran Valborg blir sjukt bra så hörs vi inatt eller imorgon då jag vaknar. 

Av Johanna Lindgren - 29 april 2012 14:15

Lever livet fullt ut i Stockholm med Miriam, solen skiner å humöret är på topp. Så sjukt lycklig nu när man verkligen får ta en "paus" från allt hemma. Här är det helt underbart å ikväll sticker vi till Årsta å ser Big brother LIVE bättre än så kan det inte bli!Hoppas ni har det bra hemma okså. Imorgon är det Valborg å då blire festligheter å galenskaper med grymt folk hemma i Hudik.Hörs imorgon eftermiddag då jag är hemma igen, puss å glada miner från mig! :-D

Av Johanna Lindgren - 28 april 2012 07:46


Sovit halvtaskigt inatt pågrund av fågeljävlarna som kvittrade utanför så somnade inte förens klockan var runt halv 6-6 imorse och klev upp för tjugo minuter sen.
Har precis duschat å nu ska jag snabba mig å packa och göra mig klar sen bär det iväg,

satan i gatan vad skönt det ska bli att komma ifrån Hudik i 2 dagar. Yeah!
Ha er såbra så hörs vi på Måndag eftermiddag då jag är på hemmaplan igen! :-D
"P.S ni som känner mig som kikar på Big brother kan kolla extra om ni ser mig i Publiken imorgonkväll i LIVE sändningen." 

Av Johanna Lindgren - 28 april 2012 01:51


Ja sista bilden vettefan vad jag fick luft ifrån men who cares.
Testade lite olika saker med det misslyckade köpet från Happyhair men lockar jag håret så funkar det iallafall att ha så får köra på så och uppsatt eller på sidan så funkar det lite halft iallafall.
Vet heller inte vad jag gör uppe nu, ska upp 7-halv åtta imorgonbitti men kan ju inte sova förens vid 6 tiden på morgonen så mycket sömn för mig kommer de då inte bli inatt, hoppas dock att humöret är på min sida imorgon och att inte allt går fel som det gör för det mesta för mig, har sån otur till allt jämt känns det som!
Aja, höres imorgonbitti innan jag åker fuckers :* 

 
"Inge smink på första bilden. Igga nattfacet" 

Av Johanna Lindgren - 28 april 2012 00:04

Aldrig kan någonsin gå som de ska för mig direkt utan det ska verkligen ALLTID krångla med nånting. Blir inget positivt inlägg det hära för fan vad less jag är. Fick löshåret och de krångla som ba fan, det var sånt från Happyhair som man fick sy fast clipsarna själv och även fast jag beställde hel hårträns 120g så var håret för tunt å mitt hår syntes som ba fan, Mamma har hållt på å dubbla tränsen å krånglat men ingenting har funkat, 1400 spänn åt helvete! Äee fy satan vad jag är förbannad. Tips, beställ ALDRIG löshår från Happyhair, SUGER!!!!!!!!!!
Bloggar imorgon innan jag sticker även fast det här fick mig helt att vilja stanna hemma, bye. 

Av Johanna Lindgren - 27 april 2012 18:27

Hejhej!
Blir ett snabbt inlägg, håller på förfullt och rensar garderoben och ska precis sätta igång å diska.
Har haft en suvverän eftermiddag med bästa Mammi å bästa Kussen.
Vi har gått runt på stan, köpt jacka, örhängen å hämtat ut min hårförlängning. Den var sjukt fin å en sjukt fin färg på den men blir nog att jag läre ta cykeln till Ica å köpa slingfärg.
Innan vi drog oss mot Maxi stack vi å käkade mys middag på Kina resturangen, åt stekt ris med kyckling. Mums!!
På Maxi handla jag lite smått å gott till Bilresan imorgon för imorgon förmiddag vid 10 drar jag å Miriam till Stockholm å kommer hem på Måndag mitt på dagen så kommer inte kunna blogga något förens på Måndag då jag kommer hem men jag skriver mer ikväll om den här dagen å lägger in lite bilder å sen bloggar jag innan jag sticker iväg imorgonbitti.
Är mycket nu, ska vara hos Kusinerna nu ikväll, barnvakt med Terese till Kevin för att Faster å Nicklas ska ut ikväll, blir bara att mysa,kika film,spela kort å käka en massa onyttigheter.
Aja, hade egentligen inte tiden alls till att blogga så blev lite kortfattat om dagen och om hur min kväll kommer se ut!
Skriver senare ikväll!
Ha en fortsatt bra helg, puss :-) 

Presentation


Hej & välkommen till min blogg.
Här skriver jag om det som händer i mitt liv, vad jag har för åsikter om saker å ting och delar med mig av en massa bilder.
Bloggar såmycket som jag hinner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards