♥

Direktlänk till inlägg 29 september 2012

GÅRKVÄLLEN

Av Johanna Lindgren - 29 september 2012 08:26

Spenderade gårkvällen på Fest hos Evve Tano med skönt folk!
höll mig nykter, drack bara nån klunk cider och vin, hade ingen lust alls att dricka så blev en lugn kväll för min och Antonias del.
Vi tog bussen in till stan igen vid 11 tiden och sen följde Billy med mig hem å sov här, skönt att ha lägenheten för sej själv som jag som tur var hade från igår till idag då. 
Vi somnade cirkus halv tre inatt, var ute på vift å träffa Filip enstund osv.

Nu har Billy dragit för bara några minuter sen och jag ska fortsätta sova om jag lyckas somna om, senare blire Stan med Miriam ensväng, ska kika efter nån tröja.
Sen drar vi vidare på Dollar å köper något gott till kvällen!

Ciao :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Lindgren - 17 maj 2013 01:30

Jag kan inte hjälpa att jag är en känslig person med massor av känslor som jag inte klarar av att dölja. Men jag bryr mig iallafall om vad andra känner okså och försöker även göra det bra för andra och gå halva vägen var om det skulle vara något vilk...

Av Johanna Lindgren - 3 oktober 2012 13:28

Tackar för mig och min tid på den här bloggen.Haft en heldel följare och är supertacksam för det,nu förtiden kommer jag befinna mig på enannan blogg och fortsätta som vanligt som här fast försöka publicera fler inlägg med fler bilder.Följ mig där ist...

Av Johanna Lindgren - 1 oktober 2012 23:25


Varit en irriterande kväll, slingade håret ljust vid luggen och det förutom under/nederhåret och självklart ser det helt sjukt ut med hårförlängningen på och den går jag absolut inte utan. Inte nog med det, jag klippte håret där bak helt jävla själv ...

Av Johanna Lindgren - 1 oktober 2012 13:36

-

Presentation


Hej & välkommen till min blogg.
Här skriver jag om det som händer i mitt liv, vad jag har för åsikter om saker å ting och delar med mig av en massa bilder.
Bloggar såmycket som jag hinner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards