♥

Alla inlägg under juli 2012

Av Johanna Lindgren - 31 juli 2012 22:04

Justnu befinner jag mig hos kusinerna så kände att jag kunde slänga in ett inlägg via mobilen.
Iallafall så har vi ätit gott och pratat och bara haft det chill.
Om enstund blire balkongmys med massa ljus å en mysig filt med lillkussen innan jag beger mig hemåt!
Imorgon blire stan ensväng å kika lite sen får vi se vad resten av dagen har att bjuda på. Hörs :*

Av Johanna Lindgren - 31 juli 2012 00:49

Blev ändrade planer, var meningen att jag å Melissa skulle kirra en överaskning åt Sara ikväll med lite bra folk men efter Bion var vi så förbannat trötta å med mitt mående pallade jag verkligen inte..

Liten lättnad att jag äntligen fått en ny tid hos BUP hos min nya Psykolog som jag ska börja prata med ett antal gånger i veckan för att få ordning på mina känslor nångång som trycker mitt hjärta.
Aja, vi blev iallafall sittandes på Stan ensväng på Solbryggen innan vi drog vidare, direkt efter drog jag hem till Louise å umgicks med henne ettag.
Vi satt å snacka å gick ut med sötbäbisen Olle och tog en Moppetur till Statoil och köpte en Cola. 

Nu har jag precis kommit hem för bara enstund sen och ska alldeles precis snart hoppa till sängs och verkligen sova ut imorgon bara för att jag behöver det.
Sorry för ett tråkigt inlägg utan bilder men jag ska bättra mig på de, det lovar jag.
Kram!

Av Johanna Lindgren - 30 juli 2012 17:43

Hallojsan!
Blev hela eftermiddag ute på Stan med Robin å Melissa, i början var det bara jag å Robin och vi körde på den gamla vanliga standarden å tog en käk på Hoppes innan vi mötte Melissa.
Vi gick runt och kikade lite och satte oss och snacka och träffade Malin å Antonia ensväng osv. 
Nu är jag å Melissa hemma hos mig, precis kommit innanför dörren typ och om bara tjugo minuter ungefär ska vi dra iväg med Moppen tillbaka till Stan å gå på Bio kl 7, blir filmen som jag såg för nån vecka sen med Miriam "Cockpit" sjuuukt bra film så lätt värt att se engång till (a) 
Efter bion blire antingen ut på Maln med lite folk annars blire ba mys å snack i Stan, ska kirra överaskning till Födelsedagsbarnet Sara okså satt jag skriver mer sen då jag är hemma och lägger in bilder på hur kvällen slutade och hur det gick med planerna.
Ha en bra kväll sålänge så hörs vi lite senare, ciao :*

Av Johanna Lindgren - 30 juli 2012 02:21


Eftersom jag mår som jag gör justnu så blir det automatiskt att jag är osocialare en vanligt på bloggen men jag ska försöka allt för att skriva så mycket som jag hinner och har lust med så häng kvar men räkna isåfall med att nog merän 50% kommer innehålla nå deppigt/nedstämt.
Idag har jag iallafall varit på Maln med Miriam i eftermiddag, vi stekte och doppa fötterna bara eftersom mina badkläder är spårlöst försvunna. Trist!
Mot kvällen träffa jag Anna ensväng, drog vidare å snacka med Lollo uppe på Köpmanberget om gårkvällen som blev obeskrivlig. Kaos var ordet!
Fick världens panikångest, skakade som ett as och grät som ba fan. Att det kan bli så hemska reaktioner pågrund av Känslor för en annan människa och sen inte klara av att kontrollera dom utan allt bara bryter och rasar samman totalt. Sjukt, kändes som jag skulle tuppa av och det enda jag vela var att dra från allt. Helt otroligt egentligen hur mycket man kan tycka om någon!
Iallafall, ett stort tack till dom av mina vänner som fanns där å försökte lugna ner mig och som kramade om mig, ja som heltenkelt fanns där vid sidan om och stöttade mig. Sjukt tacksam!
Har känt mig väldigt ledsen och halvskakis idag okså och fetaste klumpen i magen och för att jag ska klara av att ta vara på den sista lilla styrkan jag har kvar måste jag börja tänka på mig själv och på mina egna bekymmer innan jag hjälper andra med deras, ibland blire så att man heltenkelt måste säga ifrån å tänka på sitt eget för att själv få ett stabilt liv och det är precis de jag känner att jag måste nu. Såhimla orolig över hur allt kommer att sluta för så som jag känner justnu, har jag aldrig känt förut. Livet gråter medans det på andra sidan ler mot mig och det skrämmer upp mig riktigt ordentligt även fast en röst inom mig alltid säger att jag ska fortsätta kämpa och att det kommer bli bättre framåt bara jag tar mig i kragen å verkligen fokuserar på något bra och tänker positivt men sen allt som hänt och händer mig så har jag tappat allt hopp om att det nångång kommer att ordna sej och bli bra och sen får jag för mig en massa saker som kan få mig att råka riktigt illa ut...
Iallafall, glömde å säga att nu sent ikväll så var jag ute med Felicia,Antonia,Melissa,Sara å Cissi vid Hemköpstrappen och pratade om allt mellan himmel och jord, 2 efterlängtade brudar som det känns som hundra år sen man umgicks med satt det var trevligt.
Innan jag tog moppen hem så träffade jag Natta ensväng, satt vid parken vid Hälsocentralen och snackade. Kom hem då klockan var ett ungefär sen har jag suttit och spelat kort med Broder.
Aja, tryckte i mig 5 sömntabletter för att kunna sova inatt istället för att ligga och grubbla så ska lägga mig nu och försöka slappna av sen imorgonförmiddag ungefär blire Stan med Robin!


Av Johanna Lindgren - 29 juli 2012 02:27

Helgen har varit kaos och jag har precis landat på hemmaplan och någon som skulle ha stannat hemma idag är de då jag.. Fuck det här!
Psykiskt mår jag obeskrivligt dåligt och vet heller inte om jag tänker behålla bloggen kvar.
Om jag lägger ner informerar jag er före!
Sköt om er.

Av Johanna Lindgren - 28 juli 2012 10:09

Sprängande huvudvärk,yr,illa mående,klump i magen osv!
Spårad kväll igår och jag har gjort bort mig... 
Känner inte för att blogga idag så slänger in ett inlägg imorgon då jag vaknar eller inatt/kväll när jag kommer hem beror helt på.
Ikväll blire Hudikkalaset igen trotts händelser från igår men det blir det lilla lugna och bara träffa nära och kära.

Nu blire snabbfrukost sen sticker jag med moppen och hämtar upp Melissa trotts huvudvärken å illamåendet, sen sticker vi upp på Köpmanberget och pratar om allt.
Mår inte bra alls justnu känner ja..
Hoppas ni hade en bra kväll igår Hudikbor och att allihopa mår bra!
Puss

Av Johanna Lindgren - 27 juli 2012 14:30

Medans du ignorerar henne, ger en annan kille henne uppmärksamhet.
Medans du ger henne problem, lyssnar en annan kille på hennes problem.
Medans du är upptagen för henne, ger en annan kille henne tid.
Medans du får henne att gråta, försöker en annan kille få henne att skratta.
Medans du tvekar på henne, har den andra killen redan tagit reda på det.

Presentation


Hej & välkommen till min blogg.
Här skriver jag om det som händer i mitt liv, vad jag har för åsikter om saker å ting och delar med mig av en massa bilder.
Bloggar såmycket som jag hinner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards