♥

Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna Lindgren - 31 maj 2012 21:08

Hallojsan å godkväll på er alla!
Varit ett grått väder idag, vaknade 2 i eftermiddag å var sjukt trött. Snabbade mig och tog bussen ner mot stan å mötte Robin,Hanna å Melissa på stationen.
Vi drog och käkade och sen blev det inte så mycket merän så för kände att jag vela hem tidigt. Tog bussen hem redan kl 5 och då drog jag direkt till Miriam och har precis kommit hem därifrån.

Nu sitter jag här med en Cola å en skål räkchips brevid mig och tänkte sätta igång Solsidan, därefter har jag lite att fixa innan jag lägger mig.
Imorgon äre Fredag och det betyder att det är helg och då har jag och några till lite planer om det blir väder, berättar mer om det imorgon.
Kort å ointressant inlägg men ibland blire så å!
Ciao :* 

Av Johanna Lindgren - 31 maj 2012 01:25

Vaknade upp hos Cattiz imorse redan kl 9.
Klädde på mig å så och bestämde mig för att ta halv elva bussen hem.

Innan drog jag till Mammas jobb å hämtade pengar.
Då jag kom hem så duschade jag å gjorde mig i ordning och drog iväg till Miriam och sen tog vi Stadslinjen till stan å käkade en Pizza på Amandas. Hade bestämt med Ante att umgås idag så gick och mötte han å sen var vi med Natta,Felicia,Melissa & Lollo okså. 
Har varit en bra dag och har faktiskt känt mig på humör, tills jag kom hem.. 
Har skrattat,tjoat och haft mig heladagen fast jag egentligen inte haft en anledning till det.
Kikade in på BG idag okså, var sista jobbardagen för Anton idag satt passade på att dra dit!
Har inte kunnat bloggat ikväll för att jag varit hos Miriam, varit med Maggis sen jag kom hem från Stan och nu har jag precis kommit hem från en promenad med Natta å Lollo, jag å Lollo stannade och satt å snacka vid Lillfjärden och sen ringde jag å väckte Mamma som fick komma å hämta oss, frös så ja trodde jag skulle dö!
Nu sitter jag med värmegrejen i mitt rum och dricker den nya mjölken som kommit med smak av blåbär, sjukt god!
Ska krypa till sängs alldeles om 10 minuter och sova ut riktigt ordentligen imorgon.
Hoppas ni haft en bra dag/kväll! :-)

Av Johanna Lindgren - 29 maj 2012 21:23

Bestämde alldeles för tie minuter sen bara att jag ska ta 22:15 bussen till Igge å sova hos Cattiz inatt, dels för att jag inte mår bra och behöver någon vid min sida och för det andra för att slippa tjaffs här hemma som påverkar mitt mående ännu mer.
Näe, fyfan vad less jag är och helt förvirrad.
Iallafall så har jag träffat världens bästa Tobbe ikväll å gått på en långpromenad med han å lättat hjärtat, han är den som verkligen förstår mig och lyssnar då jag är på botten och jag är så sjukt jävla tacksam att jag har dig vännen. Ord kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig, lyckligt lottad som får ha en sådan grymt bra och trogen vän som dig vid min sida. ♥ 
Träffade även Louise på stan å satt och prata om allt mellan himmel och gjort på Möljen i ungefär en timme och sen tog vi Stadslinjen tillsammans hem. 
Skriver mer imorgon, är lite stressad justnu!
Pussisar 

Av Johanna Lindgren - 28 maj 2012 23:19

Känns som hela bloggen består av massa negativa saker helatiden nu men jag mår verkligen inte bra alls och funderar på att dra beslutet att strunta i FB,bloggen, datorn överhuvudtaget på ettag och även stänga av mobilen och vara för mig själv så ingen kan få tag i mig.
Orkar inte visa mig längre, känner mig såhimla ofin å värdelös som människa som går runt och enbart jämför sej med andra och som går runt med en saknad till en person så det känns som jag ska tuppa av.

Sitter med klumpen i halsen å magen och tårar som rinner kväll för kväll, det har blivit för mycket för mig och jag klarar inte av att ta handom mig längre.
Tappat bort mig ännu mer, halkat in i en ännu ondare cirkel än förr osv.

Informerar mer om detta sen nåndag när jag kommer skriva mitt sista blogginlägg på ettag och så!
Hoppas ni mår bra iallafall.


 
 

Av Johanna Lindgren - 28 maj 2012 21:21

Har varit en komplicerad men bra dag!
Känner att jag inte orkar skriva något idag egentligen men har varit på Stan heladagen med bra folk, kom hem vid åtta tiden då jag på direkten träffade Maggis som precis begett sej hemåt.
Ska fortsätta tänka lite för mig själv å sen blir det nog en kvällspromenad eller så kör jag på en nattprommis senare, det är mycket nu..
Önskar även min underbara vän Malin ett hjärtligt lycka till i Gävle å hoppas du får det så bra som möjligt där borta och stödet du behöver.
Kommer sakna sönder efter dig om du blir kvar! 

Tankarna går till dig ikväll, love you vännen. 

 

Av Johanna Lindgren - 27 maj 2012 17:41


Nyss druckit en Naturshake vilket smaka skit, på det sätter jag på mig träningsskorna och beger mig ut i Slingan å kör på ett joggingpass innan jag drar till Mirre å kör Söndagstradition, flum å Big brother.
Men innan, beger jag mig ut till Parken å träffar Maggis en snabbis!
Ha ett fortsatt bra slut på veckan och ge er ut å få mer energi inför nästa! :-) 

Av Johanna Lindgren - 27 maj 2012 15:43

Solig dag och mors dag!
Har nästan alldeles precis kommit hem från Mormor, fikade å pratade å så med Moster,Mamma å henne.
Efter vi hade varit där åkte jag å Mammi till ÖB å köpte Naturshake eftersom jag ska börja gå ner i vikt å så.
Åkte in till Kina resturangen på vägen å hämta lite go käk, stekt ris med kyckling. Så sjukt gott!
Nu sitter jag här med ett glas iskallt vatten brevid mig å lyssnar på musik och väntar på att Miriam ska komma hem för då blire en tripp dit, spela kort, snacka,flumma å se Big brother. Tradition på Söndagar!
Iallafall så är jag jävligt less på hjärtlösa människor och folk man trodde var ens vän men gud så fel man kan ha vissa gånger men nu fick jag iallafall ett klar tecken vart jag har dig iallafall.
Jag tar ingen skit av nån och tänker inte bli behandlad som andrahandsval eller liknanade för sånt är verkligen inte okej och sen när man inser att alla tjänster man gör för andra inte räcker till och då man finns där för en person å sen när man väl sitter med gråten i halsen å inte längre kan motstå det finns inte personen där för en tillbaka. Respektlöst!

Aja, innan jag beger mig till Miriam tänker jag ta mig en promenad med musik i öronen å bara få lite tid för mig själv å ladda batterierna inför en ny vecka.
Skriver något lite senare okså, ciao :* 

   

Av Johanna Lindgren - 26 maj 2012 18:54


Så sjukt jävla härlig dag!
Har legat å stekt å tagit oss ett dopp i Långsjön i Idenor.
Kört Donkendrive med Moppen å fortsatt steket på Möljen där vi även käkade.
Vi har kikat in ensväng på BG, åkt runt å känt oss allmänt random å nu ska vi dra på Maxi å köpa hårfärg å bleka håret på Cattiz å köpa lite onyttigheter å sen lite senare ska jag träffa Robin ensväng å sen fortsätter kvällen/natten med Moppeåk och galenskaper med Cattiz. 

Hoppas ni haft en kanon dag för det har vi haft, puss :-) 

Presentation


Hej & välkommen till min blogg.
Här skriver jag om det som händer i mitt liv, vad jag har för åsikter om saker å ting och delar med mig av en massa bilder.
Bloggar såmycket som jag hinner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards