♥

Direktlänk till inlägg 19 maj 2012

2 HELT UNDERBARA DAGAR I ÖREBRO HOS STOREBROR

Av Johanna Lindgren - 19 maj 2012 22:17

Yes, så var man hemma i Sur Hudik igen efter två helt underbara dagar i Örebro med Brorsan,Mammi å Moster.
Vi bodde på en Camping ungefär en mil ifrån där Brorsan bor, Gustavsvik hette det och de var hur mysigt som helst i stugan vi bodde i som låg alldeles vid vattnet så jag satt ute på Bryggan även sent på eftermiddagen då vi kom fram i Torsdags och på kvällen satt/låg jag där på bryggan å lyssna på musik för mig själv å låg och kolla upp mot himlen och låg och grubbla över allting och såg alla händelser som inträffat mig svepas som en film över molnen. Underbar känsla!!
Iallafall så när vi kom fram på Torsdagen blev det inte så mycket merän Bryggmys för min del, käkade Tacos, kika på Big brother å fixa i stugan. Igår var vi på Stan heladagen och såklart blev det lite Shopping.
Köpte ny plattång, en vit blus/skjorta, bikini överdel,armband,Iphone skal,Parfym,Ögonbrynspenna,Halsband och ett par jeans och är sjukt nöjd!
Glömde dock knäppa kort på kläderna insåg jag då jag la in lite bilder som jag knäppte från Resan från Luren men får lägga upp nå kort på kläderna å så sen. 
Fick även min baksida på mobilen spräckt så smart som jag var så tappa jag den i Backen på dit vägen då vi skulle äta men tur hade jag iallafall att det inte var framsidan så hade jag ju bokstavligt dött. Har inte haft mobilen en månad ens okså inträffar de här men de fatta man väl att de skulle ske nångång... -.- 
Efter att vi varit på stan och så igår så drog vi alla till Stugan, grillade, spelade kort å myste eftersom det var sista kvällen. Spelade även Minigolf å tillsist tog jag mig en lång sjukt härlig dusch.
Konstigt nog så har jag somnat vid 12 tiden båda dagarna och klivit upp vid halv 9-9 vilket INTE är likt mig men det har varit sjukt härligt att varit uppe i tid för engångskull å somna i tid. 
Känner iallafall att jag fått egen tid och tänka över allt som hänt nu på sista tiden som jag inte alls mått/mår bra över och fått endel tid för mig själv å fått slappna av å vara i min egna lilla värld och det har känts hur bra som helst och såfort vi kom in i Hudik så fick jag sjukt ont i magen.. Vela verkligen inte åka hem imorse!
Aja, när jag kom hem tog jag cykeln å träffade Anna å snackade lite och så och därefter drog jag till Melissa å var hos henne i några timmar å har precis kommit hem därifrån.
Nu ska jag hoppa in i duschen, poppa lite popcorn å lägga mig å se på Solsidan.

Hörs imorgon, Puss! 
 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Lindgren - 17 maj 2013 01:30

Jag kan inte hjälpa att jag är en känslig person med massor av känslor som jag inte klarar av att dölja. Men jag bryr mig iallafall om vad andra känner okså och försöker även göra det bra för andra och gå halva vägen var om det skulle vara något vilk...

Av Johanna Lindgren - 3 oktober 2012 13:28

Tackar för mig och min tid på den här bloggen.Haft en heldel följare och är supertacksam för det,nu förtiden kommer jag befinna mig på enannan blogg och fortsätta som vanligt som här fast försöka publicera fler inlägg med fler bilder.Följ mig där ist...

Av Johanna Lindgren - 1 oktober 2012 23:25


Varit en irriterande kväll, slingade håret ljust vid luggen och det förutom under/nederhåret och självklart ser det helt sjukt ut med hårförlängningen på och den går jag absolut inte utan. Inte nog med det, jag klippte håret där bak helt jävla själv ...

Av Johanna Lindgren - 1 oktober 2012 13:36

-

Presentation


Hej & välkommen till min blogg.
Här skriver jag om det som händer i mitt liv, vad jag har för åsikter om saker å ting och delar med mig av en massa bilder.
Bloggar såmycket som jag hinner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards